E'lon joylash qoidalari

Reklamani joylashtirish qoidalari

 

 

 

 

 

Umumiy holat

 

Barcha reklama joylashtirish qoidalariga rioya qilish sharti bilan, Chiroqni (jumladan, pullik xizmatlar orqali) haqida e'lon qilishingiz mumkin.

 

Reklamani joylashtirish qoidalari bilan birgalikda reklama joylashtirish sahifalari bo'yicha yordamchi ma'lumotlar va ko'rsatmalar majburiydir. Qo'shimcha ma'lumotlar va istisnolar Lighthouse xizmatlarining shartlari bilan berilishi mumkin.

 

Reklamani joylashtirish Qoidalarining qoidalarini buzganimiz uchun biz sizning e'loningizni rad etish yoki bloklash, shuningdek, foydalanuvchi kelishuvida ko'rsatiladigan boshqa choralarni ko'rish huquqiga egamiz. E'lonlarni joylashtirishda qonun hujjatlarini yoki uchinchi shaxslarning huquqlarini buzganlik uchun siz ma'muriy, jinoiy yoki fuqarolik-huquqiy mas'uliyatni o'z zimmasiga olasiz.

 

Reklamani joylashtirish siyosatini zarur deb o'zgartiramiz. Sizning reklamalaringiz mavjud talablarga javob berishiga ishonch hosil qilish uchun siz http://mayak.uz/uz/pravila.html saytiga muntazam ravishda tashrif buyurishingizni tavsiya qilamiz.

 

 

 

E'LONLARNI KO'RSATISh VA TARTIBGA SOLISh TALABLARI

 

 

1. E'lon deklarativ bo'lishi kerak.

O'zbekiston Respublikasi qonunlari yoki uchinchi shaxslarning huquqlarini buzadigan takliflar, shartlar yoki ma'lumotlar joylashtirilmasin yoki bunday buzg'unchiliklarga o'z hissangizni qo'shmang.

 

Sizga barcha zarur huquqlar, litsenziyalar, ro'yxatdan o'tishlar, ruxsatnomalar, sertifikatlar va boshqalarga tegishli bo'lgan mahsulotlar, xizmatlar, bo'sh ish o'rinlari, narsalar va boshqa takliflar (bundan buyon matnda "tovarlar" deb ataladi) to'g'risida e'lonlarni joylashtirishingiz mumkin.

 

Reklamani joylashtirishdan oldin uning barcha elementlari qonuniy ekanligiga ishonch hosil qilishingiz kerak (jumladan, fotosuratlar, videolar, uchinchi tomon saytlariga havolalar, ular qabul qilinishi mumkin bo'lgan paytda va boshqalar). Qonunni buzganingiz yoki uchinchi shaxslarning huquqlarini buzganingiz uchun siz o'zingizdan javobgar bo'lasiz.

2. E'londa ma'lumot ishonchli va to'liq bo'lishi kerak.

Sizning mahsulotingiz yoki sizning taklifingiz shartlari haqida noto'g'ri ma'lumotlar bo'lishi mumkin bo'lgan har qanday ma'lumotlarni e'lon qilishda Chiroqni qoidalarini jiddiy ravishda buzish deb hisoblaymiz.

 

Taklifingizda qonun bo'yicha biron-bir axborot bo'lishi kerak bo'lsa, ularni belgilashingiz kerak.

 

Kerakli ma'lumotni o'z ichiga olmaydi yoki noto'g'ri ma'lumotni ko'rsatadigan reklamalarni tarqatish uchun faqat siz javobgarsiz.

 

3. E'lon Beacon-da toifalarga mos kelishi kerak

Reklamalarni faqat Mayakda tematik kategoriya bo'lgan mahsulotlarga joylashtiring. Yordam berish, buyurtma berish, moddiy yordam olish, tanishish, topish, yo'qotish, sotib olish yoki qidirish haqida reklama joylashtirmang. Istisnolar: ko'chmas mulkni sotib olish to'g'risidagi e'lonni "Ko'chmas mulk", ish izlash bo'yicha e'lon yoki ish beruvchi bo'limiga joylashtirishingiz mumkin - faqat "Ish va xizmatlar" toifasida.

 

Bir nechta mahsulotni faqat bitta to'plamni tashkil qilgan yoki bitta toifaga mos keladigan bo'lsa, bir reklamaga joylashtirishingiz mumkin.

 

Istisno: "Ko'chmas mulk", "Transport" va "Ish va xizmatlar" toifalarida har bir taklif uchun alohida reklama joylashtirishingiz kerak.

 

Reklamalarni faqat bitta profildan foydalanib bir xil bo'limga joylashtirishingiz mumkin.

 

Ba'zi toifalar va hududlar uchun bepul cheklangan reklamalar soniga cheklov o'rnatish huquqiga egamiz (cheklov). Agar chegara deklaratsiya topshirilgunga qadar 30 kalendar kun ichida yetib kelsa, haq to'lanadigan reklama shartlari shartlariga muvofiq, keyinchalik yangi toifani taqdim etish yoki ilgari yaratilgan reklama tegishli toifalar va hududlarda faollashtirish mumkin.

 

4. Takliflar aniq, dolzarb va dolzarb bo'lishi kerak

Mavjud mavjud bo'lgan iste'mol qiymati mahsulotiga tegishli reklamalarni joylashtiring. Agar siz tovarni sotish uchun reklamani joylashtirsangiz - uni xaridorga topshirishga tayyor bo'lishingiz kerak, agar siz xizmatni e'lon qilsangiz - uni taqdim etishga tayyormiz va hokazo. Misol uchun, Mayakda siz "Roketlardan kalitlar" ni sotolmaysiz yoki "Saturndagi sayyoradagi kvartira" ni ijaraga olmaysiz. Reklamani joylashtirish potentsial xaridorga fuqarolik qonunchiligiga binoan bitimni tuzish va bajarish uchun javobgarlikni talab qilishi mumkin.

 

Agar siz mahsulotni sotgan bo'lsangiz yoki taklifingiz boshqa sabablar bilan bog'liq bo'lib qolsa, e'lonni imkon qadar tez chop eting. Oldindan e'lon qilingan reklamaning mazmunini o'zgartirmang - yangi taklif uchun yangi reklama yarating.

 

Reklamangizda umumiy reklama ma'lumotlarini muayyan taklifsiz joylashtirmang.

5. Takroriy reklamalarni joylashtirmang

Siz bitta mahsulot uchun faqat bitta haqiqiy reklamani joylashtirishingiz mumkin.

 

Bu shuni anglatadiki, siz turli xil shaharlarda yoki tumanlarda xuddi shu mahsulot haqida ikki nusxadagi reklamalarni joylashtira olmaysiz. Istisno: "Ish va xizmatlar" toifalarida siz bir necha shaharda mavjud bo'lgan bir taklif haqida bir nechta reklama joylashtirishingiz mumkin.

 

Siz bir nechta profillar bilan bir xil mahsulot taklifi haqida takroriy e'lonlarni (dublikatlar) joylashtirishingiz ham mumkin emas. Istisno: (mavzu Shu bilan birga egasi va vakolatli bo'lgan bir qator moddalar egasi da taqsimlanadi, masalan) turkumidagi bitta ob'ekt "Real Estate" e'lon necha rejimlarni yordamida turli yuzlari sig'dira mumkin.

 

Agar boshqa sohada yoki boshqa turkumga jumladan, nashr dan E'lonni tashlang yoki (uning joylashgan o'rni tugaguniga qadar, shu jumladan), uni o'chirish va keyin bir xil mahsulot bilan yangi E'lonni joylashtiring agar (ikki) Voyaga qayta e'lon ham, qabul qilinadi .

 

Boshqa bir xil parametrlar bilan e'lon parametrlari tasodif ilgari E'lonni joylashtirilgan paytda takroriy va qulflangan sifatida, reklama keyinchalik qaralishi mumkin.

 

 

 

 

 

Taqiqlangan tovarlar va xizmatlar

 

Taklifingiz Mayakda ruxsat etilganligiga ishonchingiz komil bo'lmasa, iltimos, yordamga murojaat qiling.

 

Tibbiyot va sog'liq

1. Tibbiy xizmatlar (masalan, massaj, dietologiya, psixoterapiya)

 

2. Giyohvand moddalar

 

3. Tibbiy asboblar

 

shimoliy kiyik olingan 4. Bemor Xom-modda (masalan, kiyik Antlers, pantorin)

 

5. An'anaviy tibbiyot usullari

 

6. Inson organlari va to'qima donor xizmatlar, o'rinbosar onalar xizmatlar

 

Tamaki, spirtli ichimliklar, giyohvandlik

7. Tamaki, tamaki mahsulotlari va har qanday sigaret aralashmasi

 

(Kollektorlar uchun zajigalka tashqari elektron sigaretalar, Weipa va materiallar ularga, quvur, har qanday suv quvurlari, sigaret qog'oz, sigaret çakmakla jumladan) 8. Smoking aksessuarlar

 

9. Etil alkogol va spirtli mahsulotlar

 

10. Giyohvandlik vositalari va psixotrop moddalar, ularning prekursorlari, shuningdek ulardan foydalanish uchun mo'ljallangan mahsulotlar

 

Flora va fauna

11. Hayvonlar, qushlar, baliqlar, o'simliklar va O'zbekiston Respublikasi Qizil kitobiga kiritilgan yoki xalqaro shartnomalar bilan himoyalangan boshqa organizmlar; ichki ob'ektlar, ularning mahsulotlari va uning qismlari va sanab chiqing (do'lma teri, suyak sovrinlariga, va shunga o'xshash) sifatida

 

12. brakonerlik va hayvonlar, qushlar va baliqlar (0,5 mm va kamida 100 mm, bir ko'z hajmi kamroq diametri filamanlanndan bilan, masalan, elektr majmuasi, baliq ovlash to'rlari boshqa noqonuniy qo'lga olish uchun foydalanish mumkin Mahsulotlar va xizmatlar, nogozahvatyvayuschie tuzoqlarini xizmatlar hayvonlarni pritravke )

 

13. Hayvonlarga yoki qushlarga nisbatan shafqatsizlikka qaratilgan har qanday tovarlar va xizmatlar

Moliyaviy xizmatlar, moddiy va valyuta boyliklari

14. Moliyaviy xizmatlar, ularni olish va moliyaviy vositachilikda yordam

 

15. Forex-dilerlar faoliyati bilan bog'liq tovarlar va xizmatlar (shu jumladan uskunalar, konsalting, treninglar)

 

16. Naqismatik maqsadda sotib olish va sotishdan tashqari, muomaladagi valyuta va boshqa valyuta qiymatlari, tangalar va pul biletlari

 

17. Kripto-pullar va ularning savdosi, shu jumladan treninglar bilan bog'liq xizmatlar

 

18. Qimmatli qog'ozlar, qimmatli qog'ozlar, aniq ko'rsatilgan muddati tugagan yoki noqonuniy / bekor / yetkazib berish belgisi bilan

 

19. Qimmatli metallar, tabiiy qimmatbaho toshlar va marvaridlar (ulardan tayyorlangan zargarlik buyumlaridan tashqari)

 

20. Moliyaviy piramidalarda ishtirok etish bo'yicha takliflar yoki daromad olishning shubhali usullari, shuningdek, tegishli treninglar

 

Intellektual mulk huquqlarini buzadigan tovarlar va xizmatlar

21. Taqlid mahsulotlar - noqonuniy savdo belgilari yoki tovar foydalanayotgan mahsulotlar (masalan, bir nusxa / soxta dizayner kiyim yoki aksessuarlari, telefonlar) original tovarlar qiyofasini taqlid

 

22. Piratlangan mahsulotlar (masalan, litsenziyalanmagan filmlar va o'yinlar)

 

23. raqamli qurilma noqonuniy dasturiy ta'minot bilan almashtirildi, yoki singan ish tashkil mualliflik huquqini muhofaza qilish texnologiyasi bilan (masalan, smartfonlar, planshet yoki navigatorlar proshivka)

 

litsenziyalanadigan dasturiy yoki texnik texnikata'miri raqamli vositalarini belgilangan mualliflik himoya buzilishi almashtirish uchun 24. xizmatlari (masalan, proshivka, qulfini ochish, jailbreak)

 

25. Sotish uchun mo'ljallanmagan sinovchilar va boshqa reklama mahsulotlari

 

Chiroqni taqiqlagan boshqa mahsulotlar va xizmatlar

26. Portlovchi moddalar va materiallar

 

27) qurollar (ovchilik, pnevmatik, fuqarolik, airsoft, paintball, yodgorlik va dekorativ), uning tarkibiy qismlari, ularning nusxalari; Oshxona, qalam va qog'ozdan tashqari pichoqlar

 

28. Kollektor va kollektorlarga qarshi xizmat

 

29. Rossiya Federatsiyasi, RSFSR, SSSR, SSSR davlat mukofotlari

 

30. (masalan, soqchilar xizmatlari, erotik massaj, striptiz, yalang'och suratga rassom model sifatida) xizmatlarning yaqin tabiati, qidiruv va ushbu sohada ish taklif, jinsiy O'yinchoqlar va boshqa erotik yoki pornografik materiallar va mahsulotlar

 

31. Lotereya bilan bog'liq takliflar, xavf-xatarlarga asoslangan o'yinlar yoki ularning tanlovi uchun uskunalar, shu jumladan ularning o'yinlari

 

32. Kriptografik uskunalar, axborotni tinglash va boshqa maxfiy ma'lumotlarni olish uchun mo'ljallangan texnik vositalar, shuningdek, tegishli hujjatlar

 

33. tashviqot materiallari, saylov byulletenlari va boshqa mahsulotlar va siyosiy huquqlarni amalga oshirish bilan bog'liq xizmatlar; bu sohada qidirish va taklif qilish

 

34. Diniy tashkilotlar va mazhablar faoliyati bilan bog'liq takliflar; bu sohada qidirish va taklif qilish

 

35. Transandantal xizmatlar va marosimlar, urf-odat va tushuncha (masalan, sehr-jodu, sehr, munajjimlik, numerology, bashorati, muqobil tibbiyot) barcha turlari; bu sohada qidirish va taklif qilish

 

36. Tarmoq marketingi mahsulotlarini taqsimlash va mustaqil distribyutorlar tomonidan to'g'ridan-to'g'ri sotuvlar bo'yicha ishlarni qidirish va taklif qilish (sotish vakillari)

 

37. Xorijiy davlatlarning qo'shinlari, harbiy tuzilmalari va harbiy-harbiy tashkilotlarida ish qidirish va taklif qilish

 

38. Natsist simvolli ekstremistik materiallar va buyumlar

 

39. Chiroqni reklamalarni joylashtirish xizmatlari

 

40. O'zbekiston Respublikasi qonunchiligini buzganlik uchun aylantirilib taqiqlangan yoki taqiqlangan har qanday tovarlar va xizmatlar, shu jumladan:

 

a) kontakt yoki telefon raqamlari, e-mail manzillari, bir zumda Payg'ambarlar hisob, ijtimoiy tarmoqlar, bloglar va forumlar, lahzali xabar almashish, o'yinlar va boshqa resurslar va xizmatlar, shu jumladan, hisob ma'lumotlari, (masalan, Skype, Buxoriy, iTunes, Google Play) ; aloqa ma'lumotlarining asoslari

 

b) Operatorlardan tegishli ruxsatisiz mobil aloqa operatorlariga SIM-kartalar va ulanish xizmatlari

 

c) litsenziya plitalari, Neodim Magnit, avtomobillarga tez raqamlar, tezlik noqonuniy sozlash, interkom uchun universal kalitlari, uzoqdan qo'mondon bilan elektr metr, va hokazo antievakuatory xizmatlar uchun kvadrat Frame-Rostlagichlarni

 

g) ro'yxatga olish harakatlarini taqiqlovchi tovarlar

 

e) rasmiy ro'yxatdan o'tkazmasdan ish takliflari; tashkilotlarning ro'yxatga olinishi yoki yuridik shaxsning ijro etuvchi organi vazifalarini noto'g'ri bajarishi bilan bog'liq xizmatlar; Ro'yxatga olinadigan turar joylar va shunga o'xshash boshqa takliflar

 

e) tovarlar va jamoat Xonalar yoki avtomobil hujjatlar, yoki (masalan to'lovlaridan huquqlarini yoki ozod berish, boshqa rasmiy hujjatlar noqonuniy savdosi yoki qalbakilashtirish bilan bog'liq xizmatlar, hukumat sertifikatlari, litsenziyalar, ruxsatnomalar, rozet, o'tib, qattiq hisob blanki), kollektsiyalar uchun mahsulotlar bundan mustasno

E'LONLARNING SIFATIDAGI TALABLAR

 

 

Reklama sifati talablarini bajarish orqali siz potentsial xaridorlarga va mijozlarga sizning taklifingiz haqida to'g'ri fikrni qulay tarzda olishga yordam berasiz.

 

Reklamaning har bir parametrini (maydonini) faqatgina mo'ljallangan ma'lumot bilan to'ldiring. Agar ba'zi parametrlar talab etilsa, ularni to'ldirmagan holda reklama joylashtira olmaysiz.

 

E'lonlarni o'zbek va rus tillarida, lotin va kirillchda joylashtiring. Matni katta harflar bilan yozmang. Qisqartirish va qisqartirishdan saqlaning.

 

mayoq axloqiy standartlar va biznes amaliyoti rioya emas shafqatsizligini, nafrat, hurmatsizlik yoki noqonuniy harakatlari shu natija, shuningdek boshqa har qanday ma'lumotlarni undaydigan, tahdidlarni o'z ichiga olgan mutlaqo nomaqbuldir axloqsiz tili, erotik, qo'pol yoki haqoratli tasvir va matn haqida ma'lumot .

 

Biz, agar kerak bo'lsa, reklamaning ba'zi texnik parametrlarini o'zgartirishimiz mumkin, masalan, kichik kategoriya, sarlavha va tavsif.

 

Reklama nomi

Reklama sarlavhasida mahsulotning, xizmatning yoki boshqa taklifning nomini kiriting.

 

Reklama sarlavhasini kiritmang:

 

aloqa ma'lumotlari yoki Internet saytlari;

narx;

so'zlar shunday qilib, "katta narxlari", "harakat", "bonus" "o'rtacha pul uchun", "e'tibor", "keling", "urish», «sotish», (masalan, "arzon" e'tiborini jalb va. va hokazo).

Reklama tavsifi

Reklama tavsifi taklifingizga xos ma'lumotlar uchundir.

 

Siz ma'lumotlarni ko'rsatishingiz mumkin:

 

etkazib berish haqida;

tovarlarni ulgurji yoki chakana savdoda xarid qilish imkoniyati;

siz jo'natuvchi yoki vositachilik kompaniyangizni ifodalaysiz;

agentlik komissiyasining mavjudligi to'g'risida;

sotib olish bilan chegirmalar va sovg'alar (masalan, "talabalar 31 Yanvar 10% chegirma", "siz sovg'a sifatida Asus tizza sichqonchani Genius sotib qachon"). (Misol uchun, "yoz sur'atlari", "birinchi 10 mijozlar chegirmalar" "narxi tushgan") taklif xos bo'lmagan oddiy iboralar man bir vaqtning o'zida;

taqdim etilgan tovarlarni kafolatlash to'g'risida;

sotib olingan tovarlarni o'rnatish va o'rnatish bo'yicha;

bitim bo'yicha hisobot hujjatlarini taqdim etish to'g'risida;

sinov uskunasini tashkil etish, mahsulotni joylashtirish yoki ko'rsatib berish imkoniyati to'g'risida;

keyinchalik sotib olish uchun tovarni zaxiralash imkoniyati haqida.

11. Qayd qilmang:

 

aloqa ma'lumotlari (istisno: siz do'koningizning jismoniy manzilini belgilashingiz mumkin, agar siz huquqiy manzilni belgilashingiz kerak bo'lgan molni topshirsangiz);

uchinchi tomon veb-saytlar ishoratlar (Istisno: turkumidagi "Real Estate", siz turkumidagi "Jobs" Agar ish taklif onlayn manba, bir bog'dan ta'minlash mumkin, yangi binolar loyihasi deb e'lon bog'langan kerak);

Sizning biznesingiz haqida umumiy ma'lumot (masalan, va boshqalar "Biz etti kun, bir hafta ish", "bozorda 10 yildan ortiq" "kompaniyasi eng 100 ishlab chiqaruvchilar orasida");

Sizning taklifingizga aloqasi bo'lmagan so'zlar, reklamani e'lon qilish uchun reklama qilish.

Narx:

Narxlar summa yoki an'anaviy birliklarda ko'rsatilgan tamsayı bo'lishi kerak.

 

Mahsulotni sotadigan narxni aniqlang yoki tavsiya etilgan xizmatni taqdim eting.

 

Agar narxni pasaytirishga tayyor bo'lsangiz, u holda "Price" parametrida jami narxni belgilang. Narxlari va pasayish sharoitlarini (masalan, chegirmalar va imtiyozlardan foydalanish) kamaytirish imkoniyati haqida "Reklama ta'rifi" parametrida yozing.

 

Rasmlar va videolar

Rasmlar va videolar sifati yaxshi bo'lishi va reklama sarlavhasi va ta'rifiga mos bo'lishi kerak. Har bir fotosuratning o'lchami 5 MB dan oshmasligi kerak. Rasm formati .jpg, .jpeg, .gif, .png bo'lishi kerak.

 

O'zingiz qilgan fotosuratlar va videolarni joylashtiring yoki o'zingizning huquqiy asosingizdan foydalaning.

 

Taklif obyekti suratning asosiy elementi bo'lishi kerak.

 

Taklif ob'ekti tovar belgisi yoki logosining fonida tasvirlangan bo'lsa, unda bunday bo'ri yoki logotip fotosuraning 10% dan ko'prog'ini egallamaydi. Istisno: «Ish», «Xizmatlar» va «Ishbilarmonlik» toifasidagi toifalar bo'yicha kompaniyaning logotipi fotosuratlariga ruxsat beriladi.

 

Agar biror fotosurat yoki videodagi shaxsni ko'rsatsangiz, u o'zining tasvirini Beacon-da foydalanishga rozi ekanligini tasdiqlashi kerak.

 

Suratda va oldindan ko'riladigan videoga ruxsat berilmaydi:

 

taqiqlangan tovarlar va xizmatlar ro'yxatiga kiritilgan tovarlar va xizmatlar ro'yxati;

aloqa ma'lumotlari (fon yoki logotip, shu jumladan);

Sizning taklifingizga bevosita aloqador bo'lmagan shaxslarning tasvirlari;

(masalan, rangli ramkalar, "zudlik bilan", "e'tibor" va h.k.) e'tibor qaratadigan so'zlar yoki ma'lumotlar.

narxni pasaytirish haqidagi ma'lumot (masalan, chizilgan eski narxning yonida yangi narx va boshqalar);

Filipplar (suv belgilar), logotiplar yoki boshqa Internet resurslarining boshqa elementlari.

Foydalanuvchilarning kontentdan ruxsatsiz nusxalanishini oldini olish uchun siz yuklab olgan fotosuratlarda Lighthouse logosini / filigranlarini avtomatik ravishda qo'yish huquqiga egamiz.

Narx:

Ob'ektlarning to'liq qiymatini, kvadrat metr yoki yuz qismga teng narxni aniqlang. Istisno: pastki kategoriyada ko'chmas mulk → ko'chmas mulk ko'chmas mulkni kvadrat metr yoki kvadrat metr uchun belgilashingiz mumkin yoki barcha ob'ekt uchun mos parametrni o'rnatishingiz mumkin.

 

"Kundalik" lizing muddati bilan "Hira" / "Ijara" kabi reklamalarda soatlik ijara haqini belgilash taqiqlanadi.

 

Rasmlar

Uyning (binolarning) fotosuratlarini va ichki makon suratlarini (xona, koridor, oshxona, hammom va hokazo) qo'shing. Ichki tasvirlaringiz bo'lmasa, joriy tartib bilan suratlaringizni qo'shishni unutmang.

 

Alt toifadagi Ko'chmas mulk → Pansionarevlar → Sdam → Bu yerga reklamasiz fotosuratlar joylashtirish man etiladi. Har bir xonada kamida bitta rasm bo'lishi kerak, masalan:

 

studiya doirasi uchun - kamida 3ta fotosurat: oshxonaning ko'rinishi, xonaning ko'rinishi, hammom

1 xonalik xonadon uchun - kamida 3ta fotosurat: oshxona, xona, hammom

ikki xonadonli xonadon uchun - kamida 4ta fotosurat: oshxonada, har bir xonada, hammomda va boshqalar.

Mulkni pastki toifaga joylashtirish uchun → Ko'chmas mulk → Kvartira / uylar, kottejlar va kvartiralar → Sdam + Posutochno test sinovlarida ishtirok etadigan hududlarda siz mulkning mavjudligini tasdiqlashingiz kerak. Buning uchun siz reklamalarni joylashtiradigan foydalanuvchi hisobining uchta majburiy fotosurati (oshxona, xona, hammom) ID raqamini qo'yishingiz kerak.

 

Bir qog'oz varagiga ID raqami yozing yoki yozing va kvartiraning tegishli qismining fonida rasmni oling. Rasmdagi ID raqami aniq va to'liq o'qilishi kerak. ID raqamini suratga olish uchun grafik tahrirlovchilaridan foydalanmang va ob'ekt raqamli yoki bosib chiqarilgan fotosuratlar fonida ID raqamlarini suratga tushirmang.

 

Manzil

Faqat mulkning aniq manzilini ko'rsating. Misol uchun, agar ob'ekt Xiva shahrida bo'lsa, Xorazm viloyatida "Manzil" parametri "Urganch" emas, balki "Xiva" ni ko'rsatishi kerak.

 

"Mayak" dagi "Ko'chmas mulk" bo'limida joylashtirilgan e'lon shuningdek, kompaniya tomonidan boshqariladigan boshqa internet saytlarida ham joylashtirilishi mumkin.

 

Reklama nomi

«Transport → Cars» pastki toifasida siz kiritgan parametrlarga asosan reklama nomi avtomatik tarzda chiqariladi: avtomobilning markasi, modeli va ishlab chiqarilgan yili.

 

"Transport" → ehtiyot qismlari va ehtiyot qismlari → Shinalar, g'ildiraklar va g'ildiraklar → Avtoshinalar reklama varaqasida tovar / modelni aniqlaydi.

 

Reklama tavsifi

Transportda tashish kategoriyasi: Avtomobillar, avtomobilga o'xshash mashinalar mavjud bo'lganda ham, buyurtma bo'yicha ham mavjudligini bildiradi.

 

Turkum Transport → qismlar va o'smirlar → Lastikler, g'ildiraklar va g'ildiraklar → Lastikler reklama ta'rifi indekslarini va plastik aşınmasını belgilab beradi.

 

«Rasmiy diler» maqomini olmagan foydalanuvchilar reklama tavsifida «Rasmiy diler», «Tasdiqlangan diler» yo'riqnomalari va boshqa o'xshash so'zlar va iboralardan foydalana olmaydi.

 

Narx:

Avtomobil bahosi uning sinfiga va holatiga mos kelishi kerak. "Od Sharh" parametrida narxning pasayishi sabablarini ko'rsatmasdan, shunga o'xshash mashinalar uchun o'rtacha narxdan sezilarli darajada past bo'lgan reklamalar rad etilishi yoki bloklanishi mumkin.

 

1. Jinsi:

"Biz ayollar / erkaklar / bolalar / qizlarni ishga joylashtiramiz", "yosh yigit talab qilinadi"

"Erkak ishi", "faoliyatning ayol turi"

Zaminda bilvosita ko'rsatma bo'lgan postlar: "tozalovchi", "ofitsiant", "o'qituvchi" va boshqalar.

2. Yosh:

"Yoshi _ dan yilgacha bo'lgan ishchi" talab etiladi, "yoshi ulug 'emas / yil"

"Biz yoshlarni / kattalarni / qariyalarni / hayotning eng asosiy qismini qidiramiz"

3. Millati, irqi, ona tili:

"Ovrupoliklar / Slavlar / Blacks kerak"

"Rossiya va o'zbek masonlari so'ralmoqda"

"O'z ona tili / rus tili"

4. Fuqarolik, tug'ilgan joyi, yashash joyi, yashash uchun ruxsatnoma, ro'yxatdan o'tkazish:

"Ruz fuqarolari talab qilinadi"

"Yashash joyi / vaqtinchalik ro'yxatdan o'tkazish uchun murojaat qilgan shaxslarni ko'rib chiqing"

"Toshkent shahrining tub aholisidir"

Mulk, oilaviy, ijtimoiy mavqe:

Drayv vakansiyalarida: "Shaxsiy avtomashinali haydovchilar kerak", "Shaxsiy avtomobil yoki fotosuratlarning fotosuratini rezyume bilan birga yuboring", "Avtomobilingiz bormi? Bizda buyurtmalar bor! "," Avtomobilingiz daromad manbai "

«Uy-joy bilan bog'liq muammolarsiz», murojaat etuvchining boshini tomiga qo'yish kerak "

"Laptop / kompyuter / telefon / internet bo'lishi kerak"

"Uyda juftliklar izlash"

"Bolalarning farzandlari bo'lmagan bolalari bilan nomzodlarni bezovta qilmang"

6. Zararli odatlar, giyohvandlik, sog'liq holati:

«Yomon odatlarsiz», «Sigaret ichmasdan / ichimliksiz ishchi», «Tamaki / spirtli ichimlik / giyohvandlik / kofein qo'shadi», «Bir hafta ichida ichmaslik»,

"Yaxshi, normal sog'liq", "Allergiya yo'qligi"

Har qanday tibbiy ma'lumotni taqdim etish talabi

7. Ko'rinishlar va e'tiqodlar:

"Jamoat birlashmalari majburiy"

"Vejetaryenler, pasifistler"

"Faol faol fuqarolik pozitsiyasi / faol hayot tarzi bo'lgan xodim" kerak

"Buddist Buddistlik yodgorlik do'konida ishlash uchun talab qilinadi"

8. Ko'rinishi:

"Chiroyli tabassum", "chiroyli, yoqimli, ishonchli ovoz" (diction)

"Hech qanday hid", "hech qanday yara, zarb, tatuirovka"

"Xizmat ko'rsatgan, toza, tartibli, yoqimli"

9. Xodimlarning biznes sifati bilan bog'liq bo'lmagan boshqa belgilar:

1. "Harbiy chiptaning majburiyligi"

 

2. "Oldingi sudlanganlikning yo'qligi, shu jumladan. sotib olingan "

 

3. "Men oldin haydovchilik guvohnomasini yo'qotmadim"

 

4. "Rossiya Federatsiyasidan tashqarida sayohatga cheklovlarsiz"

 

5. "Qarz va kreditlarning yo'qligi"

 

6. ayrim oliy o'quv yurtlarida ta'lim olish imkoniyati ("eng yaxshi", "davlat", "Moskva" va boshqalar), ta'lim shakliga bo'lgan talablar ("to'liq vaqtda", "

 

7. biznesning sifatiga bog'liq bo'lmagan boshqa to'g'ridan-to'g'ri yoki bilvosita cheklashlar.

 

8. Boshqa misollar (vakansiyalar va firma nomlari xayoliy):

 

Ishning nomi

Nominal va yakka tartibdagi taklif qilingan lavozim haqida ma'lumotni ko'rsating. Masalan, "pishirish", "sotuvchi", "ombor boshqaruvchisi", "ma'mur", "menejer".

 

Xabarning sarlavhasi bilan bog'liq bo'lmagan har qanday ma'lumotlarni ko'rsatma. Misol uchun, bu kabi "zarur", "favqulodda", "yaxshi ish", "Ogoh", "yuqori ish haqi", "qo'shimcha daromad", "qulay shart-sharoitlar", "ofisida bir xodim", "uyda" deb nomaqbul so'zlar , "Talabalar uchun", "masofaviy ish" va boshqalar.

 

Ish ta'rifi va kompaniya

Belgilar bo'shliqlar, shu jumladan, 200 ta belgidan qisqa bo'lishi mumkin emas.

 

Bu intervyu, boshqa shunga o'xshash sharoitlar yozib olish uchun har qanday internet resursda pulli raqam yoki hisob qo'ng'iroq, SMS-xabar yuborish uchun / qilish naqd yetkazish yoki ehtiyojga, go'yo bandligini rag'batlantirish mahsulotlar, sotib olish kerak ustida sharoit joylashtirish taqiqlanadi.

Logotip

Siz fotosuratni faqatgina quyidagi hollarda ko'rsatishingiz mumkin:

 

1. Ish beruvchi logotipi;

 

2. Binoning old tomoni ish beruvchi logotipi bilan;

 

3. Ish joyi bilan ichki ishlar, agar ichki makon ish beruvchining nomi yoki logotipi bo'lsa;

 

4. Xodimning ishlashi kerak bo'lgan maxsus transport vositasi.

 

Ish joyi

Ishni faqatgina ochiq bo'lgan shaharda joylashtiring.

 

Siz xodimlarni qidiradigan barcha shaharlarda smenali ish va masofadan ishlash uchun bo'sh joyni qo'yishingiz mumkin.

 

Agar bitta metro stantsiyasida bir nechta vakansiyalarni joylashtirsangiz (bir joyda), "Ish o'rni" maydonida turli manzillarni ko'rsatishingiz kerak. Masalan, "Sotuvchi-maslahatchi", Tuman: Markaziy, Ofis: ul. Olimpiyskaya, «Prodavets-konsultant», Rayon: Tsentralnyy, Ish joyi: ul. Yugurish.

Biz ijtimoiy tarmoqlarda